טיפים/כתבות

  • צוות סטודיו אננס

דגשים בעיצוב אריזות

* אריזה‭ ‬איננה‭ ‬קטלוג‭ ‬או‭ ‬מודעה‭ ‬בעיתון. ‬לרוב‭ ‬האריזה‭ ‬בחנות‭ ‬מרוחקת‭ ‬מהלקוח‭ ‬יותר‭ ‬מאשר‭ ‬קטלוג‭ ‬או‭ ‬מודעה‭ ‬בעיתון‭ ‬שמחזיקים‭ ‬אותם‭ ‬ביד. לכן, ‬האלמנטים‭ ‬השונים (לוגו, ‬תמונת‭ ‬המוצר‭, ‬כותרת) צריכים‭ ‬להיות‭ ‬גדולים‭ ‬מספיק‭.‬

* יש חשיבות רבה לדרך שהאריזה‭ ‬תיהיה‭ ‬מוצגת‭ ‬בחנות, המסר העיקרי צריך להופיע על החלק ‬שיפנה‭ ‬כלפי‭ ‬הלקוח‭.

* הבלטת נקודת‭ ‬המכר‭ ‬היחודית‭ - ‬לכל‭ ‬מוצר‭ ‬יש‭ ‬את‭ ‬נקודת‭ ‬המכר‭ ‬היחודית‭ ‬שלו‭ (‬Unique‭ ‬Sale‭ ‬Proposition‭) ‬- ראוי‭ ‬להבליטה‭ ‬בחלקה‭ ‬הקדמי‭ ‬של‭ ‬האריזה. ב״פרונט״.

כדאי ‬לא‭ ‬להעמיס‭ ‬פרטים‭ ‬ואלמנטים‭ ‬בחלק‭ ‬הקדמי‭ ‬של‭ ‬האריזה. ‬בשביל‭ ‬זה‭ ‬יש‭ ‬את‭ ‬החלק‭ ‬האחורי. ה"גב‮"‬‭.‬

* האריזה‭ ‬אמורה‭ ‬למשוך‭ ‬תשומת‭ ‬לב. ‬זה‭ ‬לא‭ ‬אומר‭ ‬שהיא‭ ‬צריכה‭ ‬‮"‬לצעוק‭ ‬בקול‭ ‬רם‮"‬. ‬לפעמים‭ ‬דווקא‭ ‬ה"שקט‮"‬‭ ‬שלה‭ ‬יכול‭ ‬להבליטה‭ ‬על‭ ‬פני‭ ‬אריזות‭ ‬אחרות‭ ‬הנמצאות‭ ‬בסביבתה‭.‬

* אסור לשכוח‭ ‬כי‭ ‬האריזה‭ ‬אמורה‭ ‬למכור‭ ‬את‭ ‬המוצר. ‬אם‭ ‬להיות‭ ‬‮"‬אמנותי‮"‬‭ ‬עוזר‭ ‬למכור‭ ‬את‭ ‬המוצר‭ - ‬לכו‭ ‬על‭ ‬זה‭. ‬אך‭ ‬אם‭ ‬לא‭ - ‬וותרו‭ ‬על‭ ‬האינספירציות‭ ‬האמנותיות. ‬השארו‭ ‬בנתיב‭ ‬המוכתב‭ ‬ע"י‭ ‬הצורך‭ ‬השיווקי‭.‬

* יש לשמור‭ ‬על‭ ‬שפה‭ ‬גרפית‭ ‬אחידה‭ ‬בין‭ ‬האריזות‭ ‬למוצרים‭ ‬השונים. ‬האחידות‭ ‬תורמת‭ ‬לזיהוי‭ ‬ומעבירה‭ ‬תחושה‭ ‬של‭ ‬מוצר‭ ‬עם‭ ‬גב‭ ‬חזק‭.‬

* חישבו‭ ‬על‭ ‬התנהגות‭ ‬הצרכן‭ ‬והמוכרים‭ ‬בחנות‭.‬ לדוגמא: ‬אם‭ ‬תמקמו‭ ‬את‭ ‬הברקוד‭ ‬בתחתית‭ ‬האריזה‭ ‬של‭ ‬מוצר‭ ‬כבד‭ ‬ושביר‭ - ‬הדבר‭ ‬יקשה‭ ‬על‭ ‬המוכרים‭ ‬בקופה‭ ‬ועלול‭ ‬אף‭ ‬לגרום‭ ‬נזק‭ ‬למוצר‭.‬


סטודיו‭ ‬אננס‭ ‬מתמחה‭ ‬כבר‭ ‬25‭ ‬שנים‭ ‬בעיצוב‭ ‬גרפי‭ ‬לאריזות‭ ‬בכל‭ ‬הענפים: ‬כלי‭ ‬בית, ‬מוצרי‭ ‬חשמל, ‬רשתות‭ ‬שיווק‭, ‬מפעלי‭ ‬פלסטיק, ‬מטבחים‭ ‬ורהיטים‭ ‬אחרים, ‬תעשייה, ‬שרותים, ‬גופים‭ ‬מוסדיים‭ ‬ועמותות. ‬הנסיון‭ ‬הרב‭ ‬שצברנו‭ ‬בעבודה‭ ‬מול‭ ‬יצרנים‭ ‬ויבואנים‭ ‬ומול‭ ‬רשתות‭ ‬שיווק (שופרסל, ‬הום‭ ‬סנטר, ‬אופיס‭ ‬דיפו, ‬סולתם‭ ‬רדד, ‬ברימאג‭, ‬ארקוסטיל) משרת‭ ‬את‭ ‬לקוחותינו. ‬נשמח‭ ‬לעצב‭ ‬את‭ ‬האריזה‭ ‬שלכם‭. ‬052-3526850‭.‬

״ארקוסטיל״ - דיספליים. שמירה על שפה גרפית אחידה

עיצוב: סטודיו אננס  |  בניית האתר:

אננס - עיצוב גרפי וצילום

© 2019, כל הזכויות שמורות לסטודיו אננס.