
צוות סטודיו אננס
דגשים בעיצוב אריזות
* אריזה איננה קטלוג או מודעה בעיתון. לרוב האריזה בחנות מרוחקת מהלקוח יותר מאשר קטלוג או מודעה בעיתון שמחזיקים אותם ביד. לכן, האלמנטים השונים (לוגו, תמונת המוצר, כותרת) צריכים להיות גדולים מספיק.
* יש חשיבות רבה לדרך שהאריזה תיהיה מוצגת בחנות, המסר העיקרי צריך להופיע על החלק שיפנה כלפי הלקוח.
* הבלטת נקודת המכר היחודית - לכל מוצר יש את נקודת המכר היחודית שלו (Unique Sale Proposition) - ראוי להבליטה בחלקה הקדמי של האריזה. ב״פרונט״.
כדאי לא להעמיס פרטים ואלמנטים בחלק הקדמי של האריזה. בשביל זה יש את החלק האחורי. ה"גב".
* האריזה אמורה למשוך תשומת לב. זה לא אומר שהיא צריכה "לצעוק בקול רם". לפעמים דווקא ה"שקט" שלה יכול להבליטה על פני אריזות אחרות הנמצאות בסביבתה.
* אסור לשכוח כי האריזה אמורה למכור את המוצר. אם להיות "אמנותי" עוזר למכור את המוצר - לכו על זה. אך אם לא - וותרו על האינספירציות האמנותיות. השארו בנתיב המוכתב ע"י הצורך השיווקי.
* יש לשמור על שפה גרפית אחידה בין האריזות למוצרים השונים. האחידות תורמת לזיהוי ומעבירה תחושה של מוצר עם גב חזק.
* חישבו על התנהגות הצרכן והמוכרים בחנות. לדוגמא: אם תמקמו את הברקוד בתחתית האריזה של מוצר כבד ושביר - הדבר יקשה על המוכרים בקופה ועלול אף לגרום נזק למוצר.
סטודיו אננס מתמחה כבר 25 שנים בעיצוב גרפי לאריזות בכל הענפים: כלי בית, מוצרי חשמל, רשתות שיווק, מפעלי פלסטיק, מטבחים ורהיטים אחרים, תעשייה, שרותים, גופים מוסדיים ועמותות. הנסיון הרב שצברנו בעבודה מול יצרנים ויבואנים ומול רשתות שיווק (שופרסל, הום סנטר, אופיס דיפו, סולתם רדד, ברימאג, ארקוסטיל) משרת את לקוחותינו. נשמח לעצב את האריזה שלכם. 052-3526850.
