
צוות סטודיו אננס
תרומת האריזה למכירות המוצר
האריזות המעוצבות ומודפסות השכיחות ביותר הינן אריזות הקרטון הגלי ואריזות קרטון דוגמת "דובלקס".
על הקרטון הגלי יועברו המסרים הבאים: מהות המוצר ותפקידו, יתרונותיו לקונה, יתרונות לעומת מוצרים אחרים מתחרים.
במקרים רבים, באם המוצר לא היה נארז באריזה מעוצבת - הלקוח לא היה מגיע אליו ולא יודע מהו.
צילום המוצר בצורה שמחמיאה לו, מיקומו בצילום בסביבה שבה הוא אמור להיות (מטבח לקומקום חשמלי, צ'יפס לסיר טיגון, פנים הרכב לכיסוי הגה מעור) עשויים לסייע גם הם.
אך גם צילום של המוצר בלבד מסייע, כאשר הצילום מגיע כחבילה המעוצבת עם רקע, טקסטים, סמלים והבלטת יתרונות המוצר.
העיצוב הגרפי של האריזה מעביר גם את ה"אפיל" אותו היצרן/יבואן מעוניין להקנות למוצר: שימושי, מהנה, יוקרתי, קל לשימוש ועוד.
